Som en dagbok fylld med känslor.

tisdag 27 september 2011

inatt jag drömde..

idag har varit en hemsk dag. inatt var en hemsk natt.
Jag drömde en dröm. Du var självklart med i den. Du var på besök i Malmö. Hade inte sagt till mig. Du hade inte tänkt göra det. å när du såg att Vi skulle på samma konsert, så sade du inte ens hej till mig. Du hade Din orange å lila adidaströja på dig. Du var lika fin som alltid. Vi skulle på samma fest senare. jag ville ringa Dig, å berätta på att du visste. jag ringde femtio gånger men Du svarade inte. När jag kom dit så hade Du redan stuckit. jag ville träffa Dig.
hela dagen har drömmen skärrat mig. jag har varit så skakig. för jag vet hur mycket jag älskar Dig å det dödar mig, varje gång jag tänker på det. som ett hugg i bröstet. För jag vet, å har vetat länge, att Du inte älskar mig.

Jag vill träffa Dig. när jag är i stockholm. jag vet att Du kommer å vara där då. jag vill träffa Dig. men tror inte att jag kommer å göra det. Du vill inte träffa lilla mig. Du är för bra för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar