Som en dagbok fylld med känslor.

torsdag 29 december 2011



jag får tag på fel män å gör dem till det rätta. fast att de alltid bor tågavstånd bort. det skadar mig lite. att jag har så svårt för män i min närhet. som ser mig på fel sätt.
en siri skrev å berättade för mig hur många hjärtan jag i framtiden kommer såra. varför kommer jag göra det, måste jag göra det? jag vill vara den oskyldiga fina. den som man blir kär i av en anledning, av flera anledningar. inte den som träffar skägg, får dem förälskade å lämnar. mitt rena hjärta vill ge, inte ta. mitt renade hjärta vill förbli rent. tvåtusenelva är snart slut å det har gått ett år sedan mitt hjärta började förmultnas. jag har renat det nu å så ska det förbli.
så många män som inte ska släppas in å så många hjärtan jag ska rena å göra kära å glada. jag ska kära ner sveriges skägg. ge dem lycka. jag vill vara lycklig. vill ej att mitt x ska höra av sig å säga att han saknar mig. tagga mig i bilder på sig för att jag ska se. men jag har svårt å hålla mig borta. skriver alltid tillbaka. vill vara vän nu. eller vill att han ska vara här. men så blir det ej.
skriver i röra. men det är så tankarna kommer. jag vill ha K. å A. vill kärna ner mig å en, å få den andra nerkärad i mig. Markus Krunegård förstår sig på mig. han spelar ljuvt å mina tankar formas. jag är ingen dum idiot, som mannen jag hade sexuellt umgänge med för ett år sedan kallade mig. jag är inget äckligt luder som ska dra något fult över mig. jag är ren. å fin. härom dagen slog det mig att jag bara träffar män som är minst födda -91. jag är född -95. händer ofta att jag träffar på män som är 23. jag gillar det. män som kan se mig från ett annat perspektiv. män som har ett skägg å pilla i medan de grubblar över vad jag varit med om. vem det var som förstörde mig. det var mitt eget fel. jag som träffade fel män. jag som fortfarande träffar fel män. för jag tror att de är bra för mig. min framtid ser ljus ut. mitt hjärta är rent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar