Som en dagbok fylld med känslor.

tisdag 3 januari 2012

resume

Hur har ditt 2011 varit?
Bra och dåligt. Olyckligt kär i ett år men å andra sidan har jag haft riktigt fina stunder med de jag älskar mest.


Blev du kär i år?
Ja, verkligen. i fel kille dock.

Vad önskar du att du gjort mer?
Lite mer av allt. våga ge mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mått dåligt och ta så mycket. kärat ner mig å fastnat

Vem har du umgåts med mest?
Sara å familjen.

Bästa minnet från 2011?
Oj, när jag åkte till gotland å träffade honom

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
Kärlek å lycka.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag minns inte.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
mest lugna myskvällar men när jag festat har det varit ordentligt

Vem/vilka saknade du?
william, william, william. å johan, honom saknar jag mycket.

Största misstaget?
fastna så i william. jag borde ha lämnat tidigare. jag är fortfarande fast.

Hur många hade du sex med?
1. 1 william

Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
det blir vad man gör det till å jag ska göra det bra.

Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Sara, william såklart å att jag började gymnasiet på en så rätt linje å skola

Hur många kysste du?
2-3st kanske (nerkärad i william)

Har du blivit sviken i år?
Ja, i hela året i princip. till å från.

Finns det något stort som hänt som du inte bloggat om?
ja. det har det. men det är inget jag vill ta upp nu heller. för djupt.

Har du några löften inför år 2012?
Ja, att jag ej ska kära ner mig i idioter/knarkare/manshoror/tjockisar.

Har du haft ett förhållande under 2011?
ja


Hur skulle du beskriva din stil 2011?
genomtänkt å bra.

Vars reste du nånstans?
italien, frankrike, GOTLAND.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
Att få fortsätta utvecklas som människa. få gå vidare å träffa nya spännande människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar