Som en dagbok fylld med känslor.

torsdag 13 oktober 2011

hatar svårigheter

jag orkar inte ha koncentrationssvårigheter. jag orkar inte att behöva fråga ett antal gånger för att förstå. jag orkar inte må pain-in-the-ass varje gång jag ska slå mig ner för att plugga. jag orkar inte gråta varje gång, så att tårarna faller ner i böckerna och texten suddas ut. Jag vill inte behöva bli sär-behandlad i skolan av lärare, att jag ska få extra hjälp med det å med det. jag vill inte behöva det. jag vill också kunna komma hem från skolan och bara sätta mig ner å plugga i två timmar.
jag vill inte behöva gå på möten med skolans lärare, rektor, kurator, sjuksyster osv. jag vill kunna fungera som alla andra. jag vill bara att min hjärna ska vara normal

jag önskar att jag vore normal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar