Som en dagbok fylld med känslor.

onsdag 12 oktober 2011

det kanske är meningen, att man faller isär för att kunna bli hel igen

jag mår ganska bra, just nu. i skrivande stund. jag försöker å träffa andra. det går sådär. jag försöker å lyssna på annan musik det går bra. det är bara om kvällarna som det kommer över mig.
"Don't believe the things you tell yourself late at night, you are your own worst enemy"
Det är vad jag intalar mig själv. å det går oftast bra.
Skolan går fint. den gör faktiskt det. förutom att jag har mina svårigheter. som jag vet om. men det går faktiskt bra.
Jag har börjat träna ordentligt åxå. jag vill ju faktiskt gå ner lite i vikt! det känns super. jag vill dock att solen ska skina å vara varm, så jag kan åka longboard. jag älskar ju det!
Jag har försökt att byta ut allt det negativa till nått positivt istället. å när jag behöver gråta, så gör jag det. å sen går jag vidare!
Don't cry over someone who wouldn't cry over you.”

Puss på er som läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar